maanantai 15. huhtikuuta 2013

Synttäritarjoilut ja muutama tunnelmakuva

Olen vieläkin todellä täpinöissäni onnistuneista synttärikemuista. Ne taitavat tuoda hymyn huulille vielä kuukausia.

Tässä tulee ensin vähän tunnelmakuvia ja sitten vuorostaan niitä perinteisempiä ruokakuvia.

Mun hetki filmitähtenä ;) Me ollaan aikamoista älypuhelinjengiä.

 Rakas pikkusisko suostui laittamaan mun hiukset iltaa varten. Tämä oli todellinen erävoitto!:)

Siskokset yhdessä.

Ja sitten niihin tarjoiluihin.

Lohicevice
Tarjolla oli muun muassa lohicevicea, joka maistui todella hyvin vieraille. Ohjeen sain noin kuukausi sitten Helsinki Food Companyn kokkausillassa. 

Juustoja
Vähän erilaisia juustoja. Tarjolla oli brie- ja sinihomejuustoa, cheddaria ja Manchego-juustoa. Manchego juusto on yksi mun lemppareista ja se on ehdottomasti juustojen aatelia! Manchego on lampaanmaidosta valmistettu juusto, jota tuotetaan Espanjassa La Manchan alueella. Mä tarjosin mustakuorista, yli vuoden kypsytettyä Manchegoa, joka on aika voimakkaan makuinen. Ystäväni Veina, joka on muuten aikamoinen ruokaguru, antoi vinkin, että tämä Manchego-juusto on todella hyvää viikunahillon kanssa. 

tomaatti-kikhernesalaatti
Tomaatti-kikhernesalaatti, joka oli maustettu basilikalla, suolalla ja pippurilla. Tarjolla oli myös hedelmäistä halloumisalaattia, ruiskeksejä, joiden päällä oli vuohenjuustolevitettä ja granaatinomenan siemeniä (ohje tähän tuli myös Helsinki Food Companylta).

Ihanaa viikonalkua kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti