keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Seuraa minua Pinterestissä!

Yhtenä suurimpana inspiraation lähteenä leivontaan ja kokkailuun minulle toimii Pinterest. Huomaan todella usein kokkailevani jotain saman tyylistä, mitä olen Pinterestin puolella nähnyt. Ja AIVAN liian usein huomaan jumittuvani Pinterestin valloittavien kuvien maailmaan...

Jeps, meitsille on kehittynyt some-addiktio! Kaikki ne kauniit kuvat erilaisista ruoista, upeista sisustuksista sekä muista kauniista asioista koukuttavat minut täysin!

Seuraa minua Pinterestissä, niin saat esimakua muun muassa tulevista leipomisistani ja kokkailuistani!;)




Mun Lumia sanoi itsensä irti ennen vuoden vaihdetta ja nyt olen saanut käyttööni iPhone 5 ja olen niin rakastunut siihen! Sillä pinnailutkin onnistuvat kuin unelma! Kiitos uuden puhelimeni, olen päässyt taas ottamaan kuvia arkea piristävistä asioista, joten ehkä pian on luvassa taas My life through Lumia iPhone postauksia!

Olen lähdössä aikaisten huomen aamulla kohti Isoa-Syötettä viettämään mahtavaa lomaa kaveriporukalla ja siellä tulee varmasti napsittua kuvia. Luvassa on lautailua, hyvää ruokaa ja ihania ystäviä mitä parhaimmassa ympäristössä! Love it!:)

Tällä hetkellä unelmoin mahdollisuudesta saada Starbucksin kahvia huomen aamulla. Se nimittäin tulisi tarpeeseen, koska meidän lento lähtee jo kuudelta, mikä puolestaan tarkoittaa herätystä neljän jälkeen! Mutta nyt hoidan pakkailut loppuun ja suuntaan unten maille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti