torstai 24. heinäkuuta 2014

If you can dream it, you can do it

I'm still alive nigga! Kuten moni on varmasti huomannu, mä katosin yli puoleksi vuodeksi blogin äärestä. Syy ei ole mikään maailmaa mullistava, vaan lähinnä se, että kiire vei tätä naista. Ja se vei ihan urakalla.

Tuohon puoleen vuoteen mahtui kiireen lisäksi paljon kaikkea muutakin: Ihmissuhteita, reissuja, oivalluksia, syvällisiä keskusteluja, uusia työtehtäviä, seikkailuja, pettymyksiä ja paljon upeita hetkiä tärkeiden ihmisten kanssa. Kaiken tämän keskellä oon hahmottanut ehkä hiukan selvemmin, mitä haluan elämältäni. Erityisesti tiedän nyt tarkemmin, mitä en halua.



Kun mä aloitin blogin kirjottamisen, se toimi osittain pakokeinona arjesta. Jossain vaiheessa sitten siirryin elämään sitä elämää, jota oikeasti halusin elää. Elämää, jota elän juuri nytkin. Sen mukana tuli sitten tarve punnita asioita ja bloggaaminen jäi hetkeksi taka-alalle.

Tähän väliin täytyy vielä sanoa, että mun elämässä on tällä hetkellä kaikki erittäin reilassa. Mulla on ihana ja inspiroiva työ (huikeista kollegoista puhumattakaan), ihana perhe, todella rakkaita ystäviä ja jännittäviä reissuja luvassa. Mä olen oman elämäni herra ja tyytyväinen siihen. Tämän kaiken ansiosta olen enemmän kuin valmis katsomaan, mitä kaikkea tämä maailma voikaan tarjota mulle. Meitsillä on takki auki. Bring it on!


Kaikki tämä jorina johdattelee mut tarkemmin itse tähän blogiin. Kaiken tämän pohdinnan keskellä olen tajunnut, että mun pitää saada toteuttaa itseäni. Tällä en tarkoita mitään alasti viuhahtamista (vai tarkoitanko?:D) tai muuta übertaiteellista vouhotusta, vaan sitä, että saan toteuttaa itseäni ruoan välityksellä. Tämä käsittää kaiken valmistuksesta syömiseen ja ideoimiseen.

Mun tekis mieli aloittaa koko tämän blogin pitäminen aivan puhtaalta pöydältä, mutta eihän elämästäkään voi kumittaa osioita pois. Näillä siis mennään ja täysiä.

Toivottavasti sieltä löytyy vielä lukijoita, jotka teki aikaisemmin tästä hommasta todella palkitsevan. Oon todella kiitollinen kaikkien kommenteista. Just teidän kommentit sai mut avaamaan koneen ja jatkamaan tätä hommaa.


Jotta tämä ei menisi liian syvälliseksi avautumiseksi, tässä mun lyhyt ruokamanifesti:

Hyvä ruoka on elämän suola, joten älä tyydy paskaan safkaan.


Peace!


3 kommenttia:

  1. Ihanaa, että oot tullu takasin ja mukava kuulla että hommat on reilassa! :) Sun postauksia onkin ollu jo ikävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii! ihana kuulla, että postauksia on ollut ikävä :) :)

      Poista
  2. Mahtavaa, täällä on odotettu! :)

    VastaaPoista