keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Sneak peak uuden kodin sisustukseen

Pahoitelen tätä pitkään jatkunutta hiljaisuutta täällä blogin puolella. Kesä ja sen ihanan lämpimät illat ovat vieneet mennessään ja nolottaa myöntää, että kokkailut täällä uudessa kämpässä ovat olleet TODELLA vähäisiä. Toivottavasti asiaan tulee muutos nyt, kun vihdoin sain hankittua ruokapöydän (nimimerkillä: jakkaran päällä kököttäminen ja sen päällä syöminen ei ole ollut mitään herkkua!).

Mä olen todella ihastunut tähän tammiseen ruokapöytään, jonka löysin Ikeasta! Tämä on tosi kiva sen puolesta, että pöydän kannen voi hioa ja öljytä uudestaan, jos siihen tulee jotain isompia jälkiä. Tuolit bongasin kirppikseltä Tikkurilasta.

kreikkalainen salaatti
Eilen onneksi sain vihdoin ja viimein ruokapöydän ja ensimmäinen ruoka, jonka sen äärestä söin oli kreikkalainen salaatti. Nam, se on yksi mun ehdottomista lemppareista! Mulle tulikin tästä kova kaipuu Kreikan lämpöön.

kreikkalainen salaatti
Mä olen todella innoissani laittanut tätä kämppää tai ainakin ideoinut, koska päätin sisustaa ihan ajan kanssa - en nimittäin halua ostaa mitään turhaa. Lisäksi haluan tästä 27 neliöstä kaiken hyödyn irti. Rajoittava asia on myös budjetti, joka ei valitettavasti ole niin iso kuin toivoisin!:D Tarkoitukseni on yhdistää kirppiksiä, Ikeaa, Finnish Desingn Shoppia sekä muiden sisustusliikkeiden antia sopivassa suhteessa. Toiveena on, että jokainen huonekalu olisi sellainen, josta pidän myös 10 vuoden päästä. Tämä on kyllä aika HC-tavoite :).

tamminen ruokapöytä

Jos jollain muulla on sisustuspuuhat meneillään, haluan vinkata Alvhem-sivuston upeista inspiraatiokuvista! Itse käyn kyseisillä sivuilla aina tietyin väliajoin bongailemassa myytäviä asuntoja, joista saa idiksiä oman kodin sisustukseen. Mun koneelle onkin kerääntynyt aikamoinen kansio sisustuskuvia vuosien varrella!

avainhyllyTänä viikonloppuna mä juhlistan valmistumistani. Me järkätään kaverin kanssa ihanat yhteisbileet meidän kavereille. Toivottavasti kerkeän napsimaan kuvia illan aikana, jotta voin jakaa tunnelmia myös teidän kanssa!

Toivottavasti teidän kaikkien kesä on mennyt ihanasti ja ootte päässeet nauttimaan auringosta ja kesän taianomaisista illoista.

2 kommenttia:

  1. Hei apua mistä toi sun avainhylly on?? On ollu etsinnässä tollanen about ikuisuuden! Ohlala!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka se on Ikeasta ja tais maksaa alle kympin, jos oikein muistan :)

      Poista