keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Samppanjapiknik uudessa kämpässä

Mä tosiaan muutin viime viikonloppuna. Mun kämpässä ei tällä hetkellä ole yhtään huonekaluja (paitsi arkku, jakkara ja Kartellin yöpöytä). Tästä huonekalujen puutteesta innostuneena me pidettiin tänään pienimuotoinen piknik täällä mun kämpässä parin ihanan neitokaisen kanssa. Eväinä oli kreikkalaista salaattia, tsatsikia, fetalevitettä, viininlehtikääryleitä ja patonkia. Juomapuolesta vastasi samppanja, josta me tehtiin mimosoja God Morgon -mehuista. Aika täydellistä sanoisin!;)

Koska mulla ei tosiaan ole vielä ruokapöytää, niin työtasona toimi vanha arkku. Työergonomia oli kohdillaan viininlehtikääryleitä väsäävillä tytskyillä mun hobittiluolassa!:D

Tässä on lähikuvaa fetalevitteestä, jota sipaisimme patongin päälle. Tämä käy hyvin myös dipiksi. Tähän fetalevitteeseen tarvitsee vain paketin hyvää fetaa, lorauksen oliiviöljyä, puolikkaan sitruunan mehun sekä hiukan pippuria ja timjamia - kaikki nämä vain sekaisin koneella ja valmista on. Nami!

Tässä on esillä meidän hienot eväät tarjoiltuna suoraan hienolta laminaatilta. Viltti olisi tietty ollut kiva, mutta en ole purkanut vielä kaikkia nyssyköitä, niin sitä ei löytynyt tähän hätään. Nämä kreikkalaiset herkut maistuivat todella hyvin - syy saattoi olla myös kova nälkä.

Lisää kuvia meidän samppanjapiknikistä löytyy myös Jennin blogin puolelta!

Tässä on kaunis näköala mun keittiön ikkunasta. Tätä katsoessa on hyvä rauhoittua nukkumaan. :)

Aivan huippua juhannusta kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Onnia uutee kottii Heidi!! Ja teillä o sielä ollu aika mukavan näköset ja kuuloset herkut <3 Mukavaa Juhannusta sullekki!

    VastaaPoista
  2. Iiiihana kuva tuosta fetalevitteestä! Ensiviikolla sitten eri teema ;)

    VastaaPoista